, Warszawa

Meet Commerce Polska 2025

Od kilkunastu lat tworzymy branżowe spotkania związane z ecommerce. Spotkania organizowane tak, żebyśmy sami chcieli w nich uczestniczyć.
67Dni
20Godziny
17Minuty
38Sekundy
Zarejestruj się

Meet Commerce Polska 2025

Czym jest Unified Commerce?

Unified Commerce (ujednolicony handel) to strategia, która integruje wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji z klientem w jedną, spójną platformę. Pozwala to na płynne i spójne doświadczenie zakupowe dla klienta, niezależnie od tego, czy korzysta on z e-commerce, zakupów mobilnych, sklepów stacjonarnych czy innych punktów kontaktu. Kluczowym aspektem Unified Commerce jest centralizacja danych klienta, zapasów, zamówień i płatności, co umożliwia lepszą analizę, personalizację oferty i optymalizację operacyjną.

Unified commerce nie jest tylko kolejnym modnym hasłem dla omnichannel. Chociaż te dwa rozwiązania są ze sobą nierozerwalnie związane, Unified Commerce jest ewolucją sprzedaży w wielu kanałach. Ujednolicony handel konsoliduje wszystkie kanały, systemy płatności, produkty i interakcje z klientami, aby zapewnić całkowicie zintegrowane, mierzalne i płynne doświadczenie

Nie oznacza to, że omnichannel nie jest już istotny. W rzeczywistości, jeśli już świadczysz usługi omnichannel, zmierzasz we właściwym kierunku. Bez zrozumienia podstaw sprzedaży w wieku kanałach, nie da się zrobić kolejnego kroku

Dla kogo skierowana jest nasza konferencja?

Tematyka skierowana jest dla trzech głównych grup biznesu:

  1. Tych, którzy swój sukces w 100% odnieśli online i myślą o rozszerzeniu swojego zasięgu na sklepy i showroom’y stacjonarne
  2. Tych, których sukces mocno osadzony jest w retail’u i chcieliby zrozumieć jak najlepiej scyfryzować swój biznes i poszerzyć go o mocną obecność online.
  3. Tych, którzy działają już w wielu kanałach sprzedaży, ale stoją przed wyzwaniem połączenia ich w jedno, spójne i efektywne doświadczenie Unified Commerce

Na konferencji spotkasz przedstawicieli wszystkich segmentów rynku, od Enterprise, przez Mid-market po Small-business. Zmienia się skala, ale doświadczenia pozwalają usprawnić działania i wpłynąć pozytywnie na przychody w kążdym segmencie.

Partnerzy

Adyen
Snowdog
Centuria
BiggerB
Fulfilio
PayU
IronPlane
Mirakl
Sylius
MAGO
Adobe Commerce