Maciej Szukalski

Maciej Szukalski

Od ponad 10 lat bierze aktywny udziału w rozwoju nowoczesnych kanałów dystrybucji w Polsce, współpracując z takimi gigantami jak Geant, Tesco i RTV EURO AGD. Od kilku lat koncentruje się głównie na branży technologicznej, gdzie specjalizuje się w wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, m.in. digital signage w Metro Warszawskim. Jego głównym obszarem działania jest automatyzacja kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w sektorach FMCG i AGD/RTV. Maciej ma bogate doświadczenie w rozwijaniu efektywnych metod komunikacji z klientami, szczególnie w obszarze usług takich jak marketing sensoryczny, obejmujący audiomarketing, aromamarketing i digital signage. Ponadto, specjalizuje się w technologiach i systemach wspierających automatyzację procesów sprzedażowych, w MAGO S.A. jest odpowiedzialny za wdrożenie serii produktów NEXTO: Store, Select i Display oraz mobilnych kasy samoobsługowych CLEVER.

Meet Retail by MAGO 15 kwietnia, 2024
16:30-17:00

Automatyzacja vs autonomizacja

Meet Digital by WHITES 15 kwietnia, 2024
Wspólna scena 15 kwietnia, 2024