Marcin Piwowarczyk

Marcin Piwowarczyk

Wieloletni praktyk i ekspert rynku ecommerce w CEE. Aktualnie zarządza i rozwija Ergonode - nowy na rynku system PIM. W przeszłości współtworzył jedną z wiodących agencji ecommerce - Strix. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży digital, w tym czasie współpracował z takimi markami jak: IKEA, Castorama, Decathlon, Tous, Nestlé, Sportano, czy Mennica Polska., Prelegent na licznych konferencjach branżowych, współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla e-commerce menedżerów, gdzie odpowiadał za zawartość merytoryczną działu związanego z zarządzaniem marką w e-commerce. Gościnnie wykładowca studiów podyplomowych e-commerce w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Meet Retail by MAGO 15 kwietnia, 2024
Meet Digital by WHITES 15 kwietnia, 2024
15:30-16:00

Zarządzanie produktem i treścią, automatyzacja tych procesów

Wspólna scena 15 kwietnia, 2024