Od 18 lat z pasją kształtuję przyszłość handlu detalicznego, stawiając ludzi na pierwszym miejscu, jako klucz do każdego sukcesu biznesowego. Moje doświadczenie obejmuje branże sportową, wyposażenia wnętrz oraz mody, a solidne fundamenty w zakresie budowania strategii sprzedaży Omnichannel, Customer Experience i marketingu lojalnościowego zdobywałem w takich firmach jak Decathlon, IKEA i H&M. Przez lata, jako projekt-pasja rozwijałem swoje unikalne spojrzenie na potrzeby klientów, wcielając się w rolę tajemniczego klienta, co pozwoliło mi jeszcze lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby.
Fascynuje mnie, jak tradycyjny handel przenika się z nowymi technologiami, które dzięki innowacyjnym rozwiązaniom redefiniują doświadczenia, zaangażowanie, a w konsekwencji lojalność klientów.
Po godzinach dzielę się swoją wizją przyszłości i trendów w handlu jako keynote speaker, panelista oraz gość podcastów. Napędza mnie nieustanna ciekawość, jak innowacje mogą zmieniać nie tylko doświadczenia klientów, ale także nasze
codzienne życie.
Kiedy skalowanie sprzedaży za granicą opierać o własny sklep a kiedy o międzynarodowe marketplace horyzontalne lub wertykalne. Jak wyliczać zwrot z takich inwestycji ma szanse na dobre zwroty (własny ws. na marketplace się dobrze rozwija).