Metody i praktyki zarządzania cenami dla wielokanałowych firm handlowych. Jak dobierać procesy, technologie i taktyki aby w różnych okresach roku w różnych kanałach generować maksymalne marże przy zachowaniu konkurencyjności. Perspektywa dużych firm handlowych Omnichannel i największych graczy e-commerce pure player.
Płatności, które łączą - dane u podstaw wyjątkowych doświadczeń zakupowych
Moderator: Elizabeth Soni, Enterprise Sales Manager, Adyen (Linkedin)
Eksperci w panelu:
Piotr Tabiś, Partnerhips and Sponsorhips Manager at Legia Warszawa
Taktyki wzrostu dzięki technologii marketplace oraz rozwój i inkubacja marek własnych w modelach omnichannel retail jako strategia budowania marży i kontroli produktu i szans na marketplace. Punkty widzenia firm na etapie zmiany i wzrostu takich modeli.
Kiedy skalowanie sprzedaży za granicą opierać o własny sklep a kiedy o międzynarodowe marketplace horyzontalne lub wertykalne. Jak wyliczać zwrot z takich inwestycji ma szanse na dobre zwroty (własny ws. na marketplace się dobrze rozwija).
Niebawem więcej informacji
Jak OMS wspiera integrację zamówień z różnych kanałów sprzedaży? Które procesy mogą być zoptymalizowane. Jakie taktyki zewnętrznych logistyki i fulfillmentu wykorzystać przy skalowaniu na nowe kanały i rynki?
Panel w założeniu ma omawiać temat budowy autonomicznych sklepów i pogodzenia tego z oczekiwaniami klienta dla jak najlepszego "customer experience”. Czy autonomizacja handlu może spełnić takie oczekiwania? Jak bardzo się tym trzeba przejmować w kontekście ułatwień jakie daje autonomizacja? Jeśli paneliści się zgodzą, mogą nawiązać do decyzji Amazon o zamknięciu kolejnych lokalizacji swojego Fresh’a, żeby pokazać, ze sprawy wcale nie są tu oczywiste, ale czasem mniejszy może więcej i to co nie wychodzi gigantowi, może wyjść mniejszym, bardziej zwinnym.
Do osiągnięcia sukcesu w biznesie nie wystarczy sama technologia, potrzeba strategii i przemyślanych taktyk. Technologia jest tylko środkiem i powinna być właściwie dobrana do możliwości oraz potrzeb organizacji. Wyzwaniem dziś jest wykorzystywanie danych do budowania centrum wiedzy o klientach i skutecznych automatyzacji?
Decyzje jak dywersyfikować kanały zbytu przy rosnących opłatach “horyzontalnych platform zakupowych”. Perspektywa decydenta retailu na uczestniczenie i rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o wiele platform zakupowych. Decyzje o unifikacji lub dywersyfikacji w zakresie oferty, ceny i promocji. Mechanizmy i systemy wspierające.
Strategia przejęć i konsolidacji jako lewar optymalizacji kosztów operacji w e-commerce. Przykład aktualnych trendów i podejścia do wyboru odpowiednich podmiotów i modeli w realizacji strategii skali lub dywersyfikacji ofertowej.