Metody i praktyki zarządzania cenami dla wielokanałowych firm handlowych. Jak dobierać procesy, technologie i taktyki aby w różnych okresach roku w różnych kanałach generować maksymalne marże przy zachowaniu konkurencyjności. Perspektywa dużych firm handlowych Omnichannel i największych graczy e-commerce pure player.
Panelistów ogłosimy wkrótce.
Jak zbudować i wdrożyć system pozwalający gromadzić i analizować zachowanie klientów w myśl idei Customer 360. najlepsze praktyki dla wykorzystania zgromadzonych danych w praktykach hiper personalizacji, automatyzacji marketingowych, budowy lojalności i wzrostu LTV.
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.
Jak OMS wspiera integrację zamówień z różnych kanałów sprzedaży? Które procesy mogą być zoptymalizowane. Jakie taktyki zewnętrznych logistyki i fulfillmentu wykorzystać przy skalowaniu na nowe kanały i rynki?
Kiedy skalowanie sprzedaży za granicą opierać o własny sklep a kiedy o międzynarodowe marketplace horyzontalne lub wertykalne. Jak wyliczać zwrot z takich inwestycji ma szanse na dobre zwroty (własny ws. na marketplace się dobrze rozwija).
Panelistów ogłosimy wkrótce.
Dyskusja o wyzwaniach optymalizacji porzuceń koszyka i budowaniu lojalności dzięki seamless CX w checkout, roli płatności i kurierów. Digital wallet i lojalność merchantów oraz open banking jako wiodące trendy i jak je implementować. Jak “buy now pay later” robi inkrementalną sprzedaż i jak to rozliczać, jak obliczyć ROI i na jakie ryzyka omijać.
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.
Podejście do transformacji handlu poprzez przejęcia i połączenia ze spółkami pure player online. Omówienie taktyk, procesów konsolidacji i budowania premii z synergii połączenia podmiotów na przykładzie polskich firm w fazie lub po takich projektach.
Panelistów ogłosimy wkrótce.
Taktyki Upsell, personalizacji i wykorzystanie mechanizmów automatyzacji na przykładach pierwszych testów wdrożeń w sieciach handlowych. Przenikanie cyfrowych treści w fizycznych lokalizacjach. Do weryfikacji czy to obronimy!
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.
Strategia przejęć i konsolidacji jako lewar optymalizacji kosztów operacji w e-commerce. Przykład aktualnych trendów i podejścia do wyboru odpowiednich podmiotów i modeli w realizacji strategii skali lub dywersyfikacji ofertowej.
Panelistów ogłosimy wkrótce.
Taktyki wzrostu dzięki technologii marketplace oraz rozwój i inkubacja marek własnych w modelach omnichannel retail jako strategia budowania marży i kontroli produktu i szans na marketplace. Punkty widzenia firm na etapie zmiany i wzrostu takich modeli.
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.
Decyzje jak dywersyfikować kanały zbytu przy rosnących opłatach “horyzontalnych platform zakupowych”. Perspektywa decydenta retailu na uczestniczenie i rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o wiele platform zakupowych. Decyzje o unifikacji lub dywersyfikacji w zakresie oferty, ceny i promocji. Mechanizmy i systemy wspierające.
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.
Jak układać i konstruować model technologii zapewniający najlepsze automatyczne personalizacje na poziomie docierania do klientów z odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie. Przykłady zastosowania systemów personalizacji cen, ofert, produktów.
Panelistów i moderatora ogłosimy wkrótce.