Doradca M&A. Od 18 lat towarzyszy przemianom cyfryzacji handlu w Polsce. Uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i pomagał w analizach biznesowych i technicznych projektów fuzji swoich klientów.
Doświadczony manager rozwoju e-commerce również w zakresie eksportu z wykorzystaniem kanałów marketplace. Analityk modeli biznesowych i projektant wzrostu sprzedaży. W procesach fuzji analizuje potencjał biznesów i aspekty integracji procesów.
Metody i praktyki zarządzania cenami dla wielokanałowych firm handlowych. Jak dobierać procesy, technologie i taktyki aby w różnych okresach roku w różnych kanałach generować maksymalne marże przy zachowaniu konkurencyjności. Perspektywa dużych firm handlowych Omnichannel i największych graczy e-commerce pure player.
Panelistów ogłosimy wkrótce.
Strategia przejęć i konsolidacji jako lewar optymalizacji kosztów operacji w e-commerce. Przykład aktualnych trendów i podejścia do wyboru odpowiednich podmiotów i modeli w realizacji strategii skali lub dywersyfikacji ofertowej.
Panelistów ogłosimy wkrótce.