Łukasz Kierus, założyciel i CEO księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl która ma już prawie 19 lat i eko-delikatesów online: Bee.pl . Swoje pierwsze pieniądze w internecie zarabiał już w 1999 roku i tak mu pozostało do dziś. Książki są ważne w jego życiu i dlatego wspólnie z żoną Agnieszką Stankiewicz-Kierus prowadzi Wydawnictwo Kobiece będące jednym z topowych wydawnictw książkowych w Polsce. Kocha podróże, książki sci-fi, biega maratony. Dumny ojciec 11-letniego Stasia.
Metody i praktyki zarządzania cenami dla wielokanałowych firm handlowych. Jak dobierać procesy, technologie i taktyki aby w różnych okresach roku w różnych kanałach generować maksymalne marże przy zachowaniu konkurencyjności. Perspektywa dużych firm handlowych Omnichannel i największych graczy e-commerce pure player.
Strategia przejęć i konsolidacji jako lewar optymalizacji kosztów operacji w e-commerce. Przykład aktualnych trendów i podejścia do wyboru odpowiednich podmiotów i modeli w realizacji strategii skali lub dywersyfikacji ofertowej.