Małgorzata Wierzbicka - obecnie CMO w marketplace ERLI.pl, doświadczona ekspertka marketingu i zarządzania. Łączy strategię, digital, branding i analitykę w skuteczne działania biznesowe. Jej kariera obejmuje takie stanowiska Omnichannel Dircetor w Maczfit (Grupa Żabka), Dyrektor Komunikacji w Orlen, Marketing Manager w międzynarodowych korporacjach takich jak Medicover i Orange. Specjalizuje się w kampaniach 360’, trade marketingu, realizuje inicjatywy digital z naciskiem na pozyskiwanie nowych strumieni przychodów, a także strategie oraz projekty zmierzające do zwiększania wartości marki. Dwukrotna jurorka Effie Awards, laureatka CMO Awards w kategorii Commerce Master. Stawia na realną wartość dla marek, skupiając się na marketingu opartym na wynikach.
Decyzje jak dywersyfikować kanały zbytu przy rosnących opłatach “horyzontalnych platform zakupowych”. Perspektywa decydenta retailu na uczestniczenie i rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o wiele platform zakupowych. Decyzje o unifikacji lub dywersyfikacji w zakresie oferty, ceny i promocji. Mechanizmy i systemy wspierające.