Ekspertka w analizie biznesowej, zapewnieniu przychodów i optymalizacji procesów. Pomaga firmom zrozumieć dane, usprawniać procesy oraz chronić przychody w obliczu rosnących wyzwań związanych z dywersyfikacją kanałów sprzedaży. Od ponad 11 lat łączy doświadczenie w obszarze biznesu, IT i finansów, realizując projekty w branży retailowej, technologicznej oraz e-commerce. Dzięki temu podejściu rozumie, jak ważne jest podejmowanie decyzji opartych na analizach danych.Wspiera doradczo organizacje w budowaniu rozwiązań, które pozwalają na efektywne zarządzanie ofertą, ceną i promocją w różnych platformach marketplace, minimalizując ryzyko i maksymalizując zyski.
Decyzje jak dywersyfikować kanały zbytu przy rosnących opłatach “horyzontalnych platform zakupowych”. Perspektywa decydenta retailu na uczestniczenie i rozwój kanałów sprzedaży w oparciu o wiele platform zakupowych. Decyzje o unifikacji lub dywersyfikacji w zakresie oferty, ceny i promocji. Mechanizmy i systemy wspierające.