Od ponad 7 lat związany z branżą e-commerce oraz sektorem zabawek dziecięcych, z sukcesem łącząc kompetencje strategiczne i technologiczne w budowie nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Reprezentuje firmę Ramiz – jednego z największych europejskich importerów i dystrybutorów oferujących pojazdy akumulatorowe dla dzieci – na większość rynków europejskich, zarówno w modelu B2B, jak i B2C.
Odebrał nagrody w imieniu Ramiz, m.in. Diamenty Forbesa, Forum Firm Rodzinnych Forbes, a także tytuły Firmy Roku 2023 i 2024 w kategorii „Zabawki” w plebiscycie Branży Dziecięcej.
Specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem cyfrowym, rozwoju e-commerce, strategii sprzedażowej oraz analizie danych. Posiada doświadczenie w pracy z rynkami międzynarodowymi, a jego działania koncentrują się na innowacjach i ciągłym rozwoju firmy w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.
Prywatnie pasjonat nowych technologii i narciarstwa.
Do osiągnięcia sukcesu w biznesie nie wystarczy sama technologia, potrzeba strategii i przemyślanych taktyk. Technologia jest tylko środkiem i powinna być właściwie dobrana do możliwości oraz potrzeb organizacji. Wyzwaniem dziś jest wykorzystywanie danych do budowania centrum wiedzy o klientach i skutecznych automatyzacji?