Dyrektor e-commerce w AB Bechcicki odpowiedzialna za projekt transformacji cyfrowej spółki. Od ponad 10 lat obecna na rynku e-commerce w różnych branżach i sektorach (pracowała m.in. w firmach TOYA, Prima Moda, NEONET, Miloo Home, Gepetto i startupie deli2.pl). Lubi zagadnienia technologiczne, wdrażanie i integrowanie nowych systemów, układanie procesów i procedur, prowadzenie działań reklamowych. W obecnej spółce, działającej w branży budowlanej, odpowiedzialna za przeprowadzenie jej przez proces transformacji cyfrowej. W pracy stawia na zespołowość, chętnie daje szansę młodym ludziom. Miłośniczka thrillerów psychologicznych i samodzielnie planowanych podróży do ciepłych krajów.
Jak OMS wspiera integrację zamówień z różnych kanałów sprzedaży? Które procesy mogą być zoptymalizowane. Jakie taktyki zewnętrznych logistyki i fulfillmentu wykorzystać przy skalowaniu na nowe kanały i rynki?