Michał Przybysz

Michał Przybysz
E-commerce & Digital Director w SuperPharm
Michał Przybysz
E-commerce & Digital Director w SuperPharm

Od 18 lat rozwija e-commerce i sprzedaż omnichannel w sieciach handlowych: Leroy Merlin, Media Markt, IKEA, w aptekach Gemini oraz w SuperPharm. W IKEA odpowiadał także za customer experience i obsługę klienta. Członek zarządów w Gemini i SuperPharm.

Pasjonat wyzwań związanych z wprowadzaniem zmiany, szczególnie związanej z transformacją cyfrową i budowaniem sprzedaży online. Pomaga firmom skutecznie łączyć handel tradycyjny z e-commerce.

Obserwuj nas na LinkedIn
LinkedIn

2025-04-14

Budowa wartości przez optymalizacje marży
  • 10:30 - 11:10
  • 40 min
  • Scena Główna

Metody i praktyki zarządzania cenami dla wielokanałowych firm handlowych. Jak dobierać procesy, technologie i taktyki aby w różnych okresach roku w różnych kanałach generować maksymalne marże przy zachowaniu konkurencyjności. Perspektywa dużych firm handlowych Omnichannel i największych graczy e-commerce pure player.