Piotr Tabiś

Piotr Tabiś
Partnerships and Sponsorships Manager, Legia Warszawa
Piotr Tabiś
Partnerships and Sponsorships Manager, Legia Warszawa

Szef Działu Partnerstw i Sponsoringu Legii Warszawa, ekspert w obszarze marketingu, public relations oraz komunikacji digital i interactive. Od kilkunastu lat z sukcesami realizuje kompleksowe projekty dla największych marek w Polsce i Europie. W swojej karierze współpracował m.in. z National Geographic, Ducati, Vespa, czy Tauronem, a także odpowiadał za komunikację social media największego wydarzenia biznesowego w Europie Centralnej – European Economic Congress oraz strategiczne projekty miejskie, jak przebudowa komunikacja strefy Rondo-Rynek w Katowicach. Dwukrotny laureat Złotych Spinaczy – prestiżowej nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – oraz Złotych Formatów przyznawanych przez Festiwal Miast i Regionów.

Obserwuj nas na LinkedIn

2025-04-14

Płatności, które łączą - dane u podstaw wyjątkowych doświadczeń zakupowych
  • 11:40 - 12:10
  • 30 min
  • Scena Główna

Płatności, które łączą - dane u podstaw wyjątkowych doświadczeń zakupowych

  • Płatności, które budują lojalność | Jak wykorzystanie danych płatniczych pozwala przewidywać potrzeby klientów i zwiększać ich zaangażowanie?
  • Jeden klient - wiele kanałów | Jak połączyć świat online i offline, by zapewnić płynność i najwyższą jakość obsługi w każdym kanale sprzedaży?
  • Nowy poziom personalizacji | Jak skutecznie wykorzystywać dane z wielu źródeł, by tworzyć hiper-spersonalizowane doświadczenia zakupowe?
  • Innowacje i partnerstwa przyszłości | Co przyniosą nadchodzące miesiące i jak wykorzystać nowe technologie w handlu?

Moderator: Elizabeth Soni, Enterprise Sales Manager, Adyen

Zapraszamy do pobrania aplikacji mobilnej
  • Pobierz na Google Play
  • Pobierz na AppStore