Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od ponad 10 lat związany z Grupą Empik, obecnie na stanowisku Merchandising Development Managera, gdzie odpowiadam za obszary konceptów sprzedażowych, budżetów inwestycyjnych oraz merchandisingu.
Współtworzyłem aktualny koncept sieci salonów Empik i jestem odpowiedzialny za działania operacyjne oraz przygotowanie do otwarć ponad połowy salonów Empik.
Wcześniej byłem związany m.in. z iSpot, gdzie odpowiadałem za zatowarowanie i zakupy dla całej sieci oraz otwarcia i remonty sklepów.
Panel w założeniu ma omawiać temat budowy autonomicznych sklepów i pogodzenia tego z oczekiwaniami klienta dla jak najlepszego "customer experience”. Czy autonomizacja handlu może spełnić takie oczekiwania? Jak bardzo się tym trzeba przejmować w kontekście ułatwień jakie daje autonomizacja? Jeśli paneliści się zgodzą, mogą nawiązać do decyzji Amazon o zamknięciu kolejnych lokalizacji swojego Fresh’a, żeby pokazać, ze sprawy wcale nie są tu oczywiste, ale czasem mniejszy może więcej i to co nie wychodzi gigantowi, może wyjść mniejszym, bardziej zwinnym.